poniedziałek, 15 lipca 2013

Zestaw obiadowy- kotlety sojowe

Hej :-)
 To mój ostatni post przed kolejną 2 tygodniową podróżą. Dzisiaj szybki obiadek. Jakoś zauważyłam, że u siebie w domku nie przepadam za staniem nad garami, o wiele bardziej wolę na stancji, gdzie mam wszystkie swoje przyprawy, składniki... a dziś przede wszystkich szybko:

KOTLETY SOJOWE Z ZIEMNIACZKAMI I COLESŁAWEM


Składniki: 
Opakowanie kotletów sojowych, ,ziemniaczków kilka, zioła, przyprawy, jajko, bułka tarta, colesław

Wykonanie: 
Żadnych cudów jak widać. Kotlety sojowe gotować przez około 8 min w bulionie warzywnym, odsączyć od wody. Jajko rozbełtać z ulubionymi ziołami, solą, pieprzem i papryką. Obtoczyć w nim, następnie w bułce tartej. Smażyć z jednej i drugiej strony do koloru złocistego.

Ekspresowo i smacznie. Kiedyś zrobiłam też sojowe w cieście naleśnikowym z dodatkiem curry. Mniam!
Życzcie mi powodzenia i trzymajcie mocno kciuki bym przetrwała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz